Ocenění „Česká chuťovka“ potvrzuje, že Srdce domova z BILLY Čechům chutná

Hned čtyři typické české produkty privátní značky Srdce domova získaly ocenění „Česká chuťovka 2024“. Tímto označením se mohou nyní pyšnit Srdce domova České máslo, Srdce domova Pomazánkový křen, Srdce domova Houskový knedlík a Srdce domova Vlašský salát.


Značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka“ uděluje vždy na podzim hodnotitelská komise nezávislých odborníků. „Největším oceněním je vždy spokojenost našich zákazníků. Jsme rádi, že jejich volbu potvrdila i nezávislá komise a ocenila hned čtyři výrobky naší nové privátní značky Srdce domova, která přináší tradiční chutě, jak je Češi mají rádi. Je to pro nás potvrzení toho, že jdeme správnou cestou a že lidé chtějí a oceňují výrobky s typickou českou chutí, ať už je to máslo, knedlík nebo tradiční salát. V rámci této značky nabízíme našim zákazníkům napříč celým sortimentem kvalitní produkty od českých dodavatelů a nyní mají na výběr z více než stovky produktů od pečiva přes mléčné výrobky až po saláty nebo knedlíky,“ říká Pavlína Tesařová, manažerka privátních značek společnosti BILLA Česká republika.


V letošním roce se jedná už o 16. ročník této soutěže, jejímiž odbornými garanty jsou Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Fakulta potravinářské a biochemické technologie VŠCHT Praha a Střední průmyslová škola potravinářských technologií PODSKALSKÁ.


Nejdůležitějším kritériem, které musí každý přihlášený výrobek splňovat, jsou jeho vynikající chuťové parametry, samozřejmým předpokladem je jeho vysoká kvalita. Neméně důležitou součástí hodnocení je také vzhled a konzistence výrobku. Spojením těchto parametrů s českým původem potravin je značka Česká chuťovka zcela nezaměnitelná s jinými oceněními, která jsou v ČR udělována.

O soutěži Česká chuťovka

Soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka“ a „Dětská chuťovka“ především pomáhá spotřebitelům objevit chutné české potraviny. Výrobcům naopak pomáhá proniknout s výrobky, které splňují vysoké chuťové parametry, do povědomí spotřebitelů. Umožňuje dát o sobě vědět i malým a středním výrobcům, kteří jinak nemohou konkurovat velkovýrobcům v nákladech na reklamu. Nediskriminuje ale ani velké tuzemské výrobce, pokud vyrábějí kvalitní a chutné potraviny opravdu v České republice. Soutěž je tak otevřena všem poctivým tuzemským výrobcům a jejich chutným českým potravinám, pokud si toto označení opravdu zaslouží.