BILLA bodovala v letošní Volbě spotřebitelů a se 6 vítěznými nominacemi se stala nejúspěšnější značkou z retailerů nominujících své privátní značky

BILLA slaví s novinkami svých privátních značek velký úspěch. V letošní soutěži Volba spotřebitelů 2024 získalo toto prestižní ocenění celkem pět jejích privátních značek se šesti řadami produktů. Spotřebitelé ocenili produkty značek BILLA Premium, Bon Via BIO, Nice Bites, Clever a Sol Vineus. BILLA je tak v letošním roce nejúspěšnějším retailovým řetězcem soutěže, která oceňuje nové a inovované výrobky nebo výrobkové řady uvedené na český rychloobrátkový trh v loňském roce.


Reprezentativní vzorek čtyř tisíc respondentů společnosti Nielsen ocenil sýry a uzeniny BILLA Premium, prémiové ořechy Nice Bites Premium, ovoce a zeleninu Bon Via BIO, cereální kaše Clever a nejnovější privátní řadu vín Sol Vineus.


„Máme velkou radost z toho, že čeští spotřebitelé produkty našich privátních značek vnímají tak kladně a hodnotí je pozitivně. Oceňují nejen jejich kvalitu, chuť, ale i příznivou cenu,“ říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs BILLA ČR a dodává: „Pro nás je důležité i to, že jsme v letošním ročníku nejúspěšnějším retailovým řetězcem nominující své privátní značky. Potvrzuje to, že jdeme správnou cestou, směrem našim zákazníkům a jejich preferencím. V rozšiřování portfolia našich privátních značek budeme i nadále pokračovat, aby byla nabídka potravin v BILLE pro zákazníky ještě rozmanitější a mohli si u nás vybrat z co nejširšího spektra.”


PRIVÁTNÍ ZNAČKY BILLA OCENĚNÉ V PROGRAMU „VOLBA SPOTŘEBITELŮ 2024“


  • BILLA Premium uzeniny a delikatesy
  • Nice Bites Premium
  • BILLA Premium sýry
  • Bon Via BIO
  • Cereální kaše Clever
  • Sol Vineus

O programu Volba spotřebitelů

Jde o marketingový program, monitorující a oceňující od roku 2001 nové a inovované výrobky nebo výrobkové řady uvedené na český rychloobrátkový trh. Oceněné produkty jsou vyhlášeny na základě průzkumu provedeného v České republice na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů.