BILLA bodovala v letošní Volbě spotřebitelů a se 6 vítěznými nominacemi se stala nejúspěšnější značkou z retailerů nominujících své privátní značky
Reprezentativní vzorek čtyř tisíc respondentů společnosti Nielsen ocenil sýry a uzeniny BILLA Premium, prémiové ořechy Nice Bites Premium, ovoce a zeleninu Bon Via BIO, cereální kaše Clever a nejnovější privátní řadu vín Sol Vineus.
„Máme velkou radost z toho, že čeští spotřebitelé produkty našich privátních značek vnímají tak kladně a hodnotí je pozitivně. Oceňují nejen jejich kvalitu, chuť, ale i příznivou cenu,“ říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs BILLA ČR a dodává: „Pro nás je důležité i to, že jsme v letošním ročníku nejúspěšnějším retailovým řetězcem nominující své privátní značky. Potvrzuje to, že jdeme správnou cestou, směrem našim zákazníkům a jejich preferencím. V rozšiřování portfolia našich privátních značek budeme i nadále pokračovat, aby byla nabídka potravin v BILLE pro zákazníky ještě rozmanitější a mohli si u nás vybrat z co nejširšího spektra.”
PRIVÁTNÍ ZNAČKY BILLA OCENĚNÉ V PROGRAMU „VOLBA SPOTŘEBITELŮ 2024“
- BILLA Premium uzeniny a delikatesy
- Nice Bites Premium
- BILLA Premium sýry
- Bon Via BIO
- Cereální kaše Clever
- Sol Vineus